"“Yıl Sonu Gösterileri” kapsamında Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne alan Pendik Belediyesi Tiyatro Okulu öğrencileri performanslarıyla göz doldurdu. “Okumanın önemi” konulu oyunu sahneleyen öğrenciler" İLE İLGİLİ HABERLER

YUKARI