"Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii önünde vatandaşlara aşure ikram edildi." İLE İLGİLİ HABERLER

YUKARI