Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii önünde vatandaşlara aşure ikram edildi. Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını simgeleyen etkinlik, vatandaşlardan yoğun ilgi görürken toplamda 20 bin aşure dağıtıldı.