Pendik Belediyesi’nin geleneksel bayramlaşma programı, Kaynarca Yeni Nesil Yaşam Merkezi'nde düzenlendi. Programa Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin, Pendik Kaymakamı Mehmet Yıldız, Önceki Dönem İstanbul Milletvekili Erol Kaya, AK Parti Pendik İlçe Başkanı Özer Sarıkaya, ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
“Pendikli hemşehrilerimizle beraber olmaya devam edeceğiz”